„Śladami Patrona” w Wadowicach oraz namiastka historii i geografii w Pszczynie i Inwałdzie

Zdobywanie wiedzy nie musi być nudne. Przekonaliśmy się o tym -uczniowie klas: 2a i 2c wraz z paniami: Teresą Leszczyną i Beatą Urbańską wyjeżdżając na dwudniową wycieczkę. Mogliśmy osobiście  wysłuchać historii o życiu: dzieciństwie, dorastaniu, nauczaniu i posłudze naszego Patrona  Jana Pawła II odwiedzając Muzeum Rodziny Papieża w Wadowicach. Tradycyjnie  zjedliśmy kremówki oraz  zatańczyliśmy na wadowickim rynku nasz ulubiony, integracyjny taniec -Belgijkę. To był gest radości i chwały dla naszego Wspaniałego Patrona.

Ciekawi wiedzy jak JP II, wytrwale  wędrowaliśmy dalej . Odwiedziliśmy  piękny zamek książąt pszczyńskich wraz z zbrojownią i zagrodą żubrów (i nie tylko, takie  mini zoo). Będąc w okolicach Ojcowskiego Parku Narodowego zajrzeliśmy do Jaskini Nietoperzowej w Jerzmanowicach gdzie widzieliśmy żywe nietoperze i piękne wodospady naciekowe oraz  liczne kotły wirowe. Następnie przyszedł czas na geografię- obejrzeliśmy miniatury najważniejszych budowli na świecie (wcale nie takie małe) w Parku Miniatur w Inwałdzie i średniowieczną Warownie. Po nauce przyszedł czas na rozrywkę, więc korzystaliśmy z atrakcji wesołego miasteczka w Inwałdzie.
Jedno jest pewne-zwiedzając różne ciekawe miejsca zdobywamy wiedzę i integrujemy się.